Audi R8 V10 RWS, το πρώτο πισωκίνητο R8

Audi R8 V10 RWS, το πρώτο πισωκίνητο R8

Audi R8 V10 RWS, το πρώτο πισωκίνητο R8

    Για πρώτη φορά στην ιστορία η Audi εντάσσει στη γκάμα του supercar R8 και πισωκίνητη έκδοση, με το νέο Audi R8 V10 RWS να παρουσιάζεται κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, για να προσφερθεί στη συνέχεια σε μόνο 999 μονάδες παγκοσμίως.

    Το νέο Audi R8 V10 RWS θα είναι διαθέσιμο και σε Coupe και σε Spyder έκδοση, με τον ατμοσφαιρικό V10 5,2 λίτρων FSI κινητήρα του να στέλνει τη δύναμη των 540 ίππων (και 540 Nm ροπής) αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, έναντι και στους 4 του R8 που γνωρίζουμε.

    Παράλληλα, λόγω της απουσίας όλων των απαιτούμενων στοιχείων για την τετρακίνηση, το νέο Audi R8 V10 RWS είναι κατά 50 κιλά πιο ελαφρύ από το τετρακίνητο μοντέλο (1.590 κιλά χωρίς τον οδηγό), ενώ έχουν γίνει αλλαγές και στην κατανομή του βάρους, με στόχο πάντα τα όσο πιο σπορ οδικά χαρακτηριστικά.

2018_Audi_R8_V10_RWS_66.jpg

    Στο πεδίο των επιδόσεων, το νέο Audi R8 V10 RWS απαιτεί για το 0-100 χλμ./ώρα 3,7 δευτερόλεπτα (3,8 το Spyder), όντας 0,3 δευτερόλεπτα πιο αργό από το τετρακίνητο. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα, ενώ στο Spyder μοντέλο φθάνει στα 318 χλμ./ώρα.

    Θα πρέπει να σημειωθεί τέλος ότι η Audi ξεχωρίζει το πισωκίνητο R8 με την ματ μαύρη γρίλια και τις μαύρες γρίλιες εμπρός-πίσω, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα με δέρμα και αλκαντάρα, αλλά και ειδική πλακέτα που αναγράφει «1 of 999». H τιμή του στη Γερμανία είναι 140.000 ευρώ (Coupe) ή 153.000 ευρώ (Spyder).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το Audi A5 και S5 έγινε Cabriolet

    Η δεύτερη γενιά του Audi A5 Cabriolet παρουσιάστηκε διαδικτυακά από τη γερμανική φίρμα, ενώ την πρώτη επίσημη σε κοινό θα κ

Νέα Audi S6 και S7 με TDI κινητήρες

    Με τον πετρελαιοκινητήρα 3.0 V6 TDI απόδοσης 349 PS, ηλεκτρικό κομπρέσορα και σύστημα mild-hybrid για την αγορά της Ευρώπης

Στο GT4 με το R8 LMS η Audi

    Μετά τις Mercedes, Chevrolet, Porsche, Ford και BMW, η κατηγορία GT4 θα έχει άλλον έναν κατασκευαστή και ο λόγος γίνεται γι