Το Audi A5 και S5 έγινε Cabriolet

Το Audi A5 και S5 έγινε Cabriolet

Το Audi A5 και S5 έγινε Cabriolet

    Η δεύτερη γενιά του Audi A5 Cabriolet παρουσιάστηκε διαδικτυακά από τη γερμανική φίρμα, ενώ την πρώτη επίσημη σε κοινό θα κάνει λίγες μέρες αργότερα στις 17 Νοεμβρίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Los Angeles. Σχεδιαστικά το A5 Cabriolet δεν εκπλήσσει σε σχέση με την κλειστή εκδοχή του μοντέλου, υιοθετώντας τα βασικά χαρακτηριστικά του.

    Τη διαφορά κάνει η υφασμάτινη οροφή, η οποία ανοίγει ηλεκτρικά με το πάτημα ενός button σε διάστημα 15 δευτερολέπτων, ενώ για το κλείσιμο απαιτούνται 18 δευτερόλεπτα, με τη διαδικασία να γίνει εν κινήσει με ταχύτητα που δεν πρέπει όμως να υπερβαίνει τα 50 km/h.

    

     Μεγαλύτερο σε διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του, έχει μήκος 4.673 mm (+47 mm), με το μεταξόνιο να είναι κατά 14 mm πιο μακρύ, φτάνοντας τώρα τα 2.765 mm. Αυτό μεταφράζεται σε 18 mm περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ όπως η Audi ανακοινώνει αυξήθηκε κατά 26 mm και ο ζωτικός χώρος για τους ώμους των εμπρός επιβατών. Κατά 60 λίτρα μεγαλύτερη είναι η τιμή του χώρου αποσκευών που τώρα φτάνει τα 380 λίτρα.

    

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι παρόμοια με αυτή της κλειστής εκδοχής του A5, με τις εντυπώσεις και εδώ να κλέβει η μεγάλη οθόνη 12,3 ιντσών του πίνακα οργάνων η οποία όμως ανήκει στον επιπλέον εξοπλισμό του μοντέλου. Για την κατασκευή του έχει χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα MLB Evolution, με άμεσο όφελος στο βάρος, το οποίο σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά είναι 40 κιλά λιγότερο.

    Η γκάμα κινητήρων του Audi A5 Cabriolet είναι ίδια με αυτή του κλειστού μοντέλου και περιλαμβάνει μοτέρ βενζίνης και diesel, με χωρητικότητα από 2,0 λίτρα και απόδοση από 190 ίππους έως 354 ίππους στην εκδοχή με τον V6 3.0 TFSI που θα συνδυάζεται με το S5 Cabriolet. Τα κιβώτια με τα οποία θα είναι διαθέσιμο είναι: ένα χειροκίνητο έξι σχέσεων, ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη S tronic επτά σχέσεων και ένα 8άρι αυτόματο tiptronic. Σύμφωνα με την Audi η νέα γενιά κινητήρων που χρησιμοποιείται στο A5 Cabriolet αποδίδει 17% περισσότερη δύναμη, ενώ καταναλώνει 22% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με την προηγούμενο μοντέλο.

    

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στο GT4 με το R8 LMS η Audi

    Μετά τις Mercedes, Chevrolet, Porsche, Ford και BMW, η κατηγορία GT4 θα έχει άλλον έναν κατασκευαστή και ο λόγος γίνεται γι

Audi R8 V10 RWS, το πρώτο πισωκίνητο R8

    Για πρώτη φορά στην ιστορία η Audi εντάσσει στη γκάμα του supercar R8 και πισωκίνητη έκδοση, με το νέο Audi R8 V10 RWS να π

Audi R8 V10 Plus Exclusive Edition (Vid)

    Η Audi πρόκειται να παρουσιάσει στο Σαλόνι του Λος ¶ντζελες (18-27 Νοεμβρίου) μία ειδική έκδοση του R8 V10 Plus.