Porsche: "Δεν υπάρχουν σχέδια για κεντρομήχανη 911"

Porsche: "Δεν υπάρχουν σχέδια για κεντρομήχανη 911"

Porsche: "Δεν υπάρχουν σχέδια για κεντρομήχανη 911"

    Είδαμε πριν μερικές μέρες πως στη νέα αγωνιστική έκδοση της Porsche 911, ο κινητήρας έχει μεταφερθεί μπροστά από τον πίσω άξονα και έτσι έχει γίνει πλέον "κεντρομήχανη". Μπορεί ορισμένοι να νόμιζαν ότι μετά από τις αγωνιστικές εκδόσεις, θα ακολουθήσουν και εκείνες της μαζικής παραγωγής, όμως σύμφωνα με το αφεντικό του αγωνιστικού τμήματος της φίρμας, Dr. Frank Walliser, αυτό δεν θα συμβεί. Δήλωσε επίσημα, πως παρόλο που η Porsche 911 RSR θα δώσει αρκετά στοιχεία στην επερχόμενη GT3, ο κινητήρας της τελευταίας θα παραμείνει ως έχει, δηλαδή πίσω από τον άξονα κίνησης. 

    Συγκεκριμένα είπε:

    Δεν έχουμε σχέδια πάνω σε κάτι τέτοιο για την ώρα. Όπως πάντα, ποτέ δε λέμε όχι, αλλά στην πραγματικότητα, δεν υπάρχουν σχέδια, ούτε συζητήσεις γύρω από αυτό. Αφορά καθαρά το αγωνιστικό κομμάτι.

    Αυτό ωστόσο δεν είναι ακύρωση του ότι τα επόμενα μοντέλα παραγωγής της Porsche θα έχουν πολλά κοινά στοιχεία με την RSR. Συγκεκριμένα, θα έχουν παρόμοιο κινητήρα (αν και σε διαφορετική θέση σε σχέση με τον πίσω άξονα), μαζί με άλλες λεπτομέρειες, που σύμφωνα με τον Dr. Walliser, "θα κάνουν την μετάβαση από την πίστα στον δρόμο". ¶λλωστε, όπως δηλώνει ο ίδιος "υπάρχει πάντα μια έμπνευση από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, από λεπτομέρειες μέχρι και λύσεις".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Porsche 911 GT3 σε Miami Blue χρώμα

    Πρόσφατα πουλήθηκε στην Ελλάδα μια κατακόκκινη νέα Porsche 911 GT3, και ενώ αυτό είναι εντυπωσιακό χρώμα -κατά προσωπική άπ

Η Porsche δυναμώνει κατά 30 άλογα τις 911 S, 4S και Targa 4S

    H Porsche ανακοίνωσε πως προσφέρει ένα πακέτο αύξησης της ιπποδύναμης των 911 Carrera S, Carrera 4S και Targa 4S, ώστε από

Η νέα 911 με πινελιές Porsche Exclusive

    Ακόμα δεν παρουσιάστηκε καλά-καλά η νέα 992 και το τμήμα εξατομίκευσης της Porsche έπιασε δουλειά σε μια Carrera 4S.