Mercedes-AMG GT facelift και AMG GT C Coupe "Edition 50"

Mercedes-AMG GT facelift και AMG GT C Coupe "Edition 50"

    Μισό αιώνα επιδόσεων γιορτάζει η Mercedes AMG και για το λόγο αυτό επεκτείνει την οικογένεια των μοντέλων AMG GT.

    Καλωσορίστε λοιπόν τη νέα AMG GT C η οποία θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στην έκδοση "Edition 50" και θα τοποθετηθεί ανάμεσα στην ΑΜG GT S και την ΑMG GT R. Με την ευκαιρία αυτού του εορταστικού κλίματος οι AMG GT και AMG GT S ανανεωθήκαν αισθητικά και τεχνολογικά. Πλέον όλα τα μοντέλα AMG GT αποκτούν τη νέα γρίλια ΑΜG Panamericana, η οποία αποτελείται από 15 χρωμιωμένες κάθετες μπάρες που παραπέμπουν στην αγωνιστική AMG GT3.

    Παράλληλα η νέα εμπρός ποδιά τονίζει περισσότερο το πλάτος του γερμανικού supercar, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα φροντίζουν για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα, όπως και το σύστημα AIRPANEL, το οποίο προέρχεται από την κορυφαία AMG GT R. Με αυτό το σύστημα οι περσίδες της εμπρός ποδιάς ανοίγουν αυτόματα ανάλογα με τις ανάγκες ψύξης του κινητήρα σε ορισμένες θερμοκρασίες και κλείνουν όταν επιτρέπεται, ώστε να βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση.

    Ισχυρότερος είναι πλέον ο V8 biturbo κινητήρας των 4.0 λίτρων της AMG GT, καθώς ενδυναμώθηκε με 14 ακόμα ίππους φτάνοντας τους 476 ίππους και με 30 Nm ροπής επιπλέον αποδίδει πλέον 630 Nm ροπής. Παραπονεμένη όμως δεν έμεινε ούτε η AMG GT S, καθώς για λογαριασμό της ο V8 biturbo κινητήρας των 4.0 λίτρων αύξησε την ισχύ του κατά 12 ίππους φτάνοντας τους 522 ίππους, ενώ η ροπή του κινήθηκε ανοδικά κατά 20 Nm ώστε να αγγίξει τα 670 Nm. Με τον ίδιο πάντα κινητήρα η ΑΜG GT C coupe και roadster προσφέρει 557 ίππους και 680 Nm ροπής, ενώ η AMG GT R 585 ίππους και 700 Nm ροπής.