H One:1 είναι τόσο δυνατή που άλλαξε νόμο στη Γερμανία.

H One:1 είναι τόσο δυνατή που άλλαξε νόμο στη Γερμανία

H One:1 είναι τόσο δυνατή που άλλαξε νόμο στη Γερμανία.

    H Koenigsegg One:1 που έγινε φιτίλια στο Nurburgring αποδεικνύεται πως έχει ιστορία πίσω της. Πίσω στο 2014, 2 από τις 7 One:1 που θα κατασκευαστούν ήταν έτοιμες και η μία είχε το αποκλειστικό προνόμιο να είναι αυτοκίνητο πελάτη.

    Το μοντέλο με αριθμό σασί 107, είχε αμάξωμα φουλ στο γυμνό carbon και τις χρυσές - κίτρινες πινελιές που χαζεύουμε στη φώτο. Αυτό μαζί με το μοντέλο προ-παραγωγής της Koenigsegg έκαναν το ντεμπούτο τους στο Goodwood Festival του 2014, έχοντας δυο σημαντικές διαφορές μεταξύ τους. Το προπαραγωγής είχε υπηρετήσει σε πολλά σημεία του πλανήτη, γράφοντας χιλιάδες χιλιομέτρων και σπάζοντας το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Επίσης, λόγω της επεξεργασίας της ανθρακονημάτινης μπανιέρας ήταν βαρύτερο από τις υπόλοιπες 6 Agera, κάτι που αυτομάτως έχρισε τα αυτοκίνητα των πελατών γρηγορότερα από το εργοστασιακό δείγμα.

    Το γεγονός αυτό εκμεταλλεύτηκαν οι Σουηδοί. Πήγαν την Agera 107 στην Γερμανία, της φόρεσαν roll cage και ξεχύθηκαν στο Nurburgring προκειμένου να διαλύσουν το ρεκόρ γύρου. Εδώ πιάστηκαν εξαπίνης οι φίλοι μας οι Γερμανοί, καθώς το σύστημα ταξινομήσεων τους μετράει σε kw αντί για hp και υποστηρίζει μέχρι 3ψηφια νούμερα. Τα 1014 kw ή 1360 hp της Agera έπεσαν πάρα πολλά για το σύστημα, οπότε χρειάστηκε η τροποποίηση του ώστε να μπορέσει να κυκλοφορήσει το σουηδικό megacar στους γερμανικούς δρόμους (και σε hp να μετρούσε, το ίδιο πρόβλημα θα είχε βέβαια).

    Τα υπόλοιπα είναι -πονεμένη- ιστορία. Η Οne:1 μπήκε για να συντρίψει τον χρόνο του Nurbrurgring και τελικά συνετρίβη η ίδια στις μπαριέρες, με τα σημάδια από το φρενάρισμα στην άσφαλτο να φανερώνουν πως το ABS -και εν συνεχεία ο οδηγός- τα "είδε όλα".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μια μωβ Koenigsegg Regera φόρος τιμής στον Prince

    Τις τελευταίες εβδομάδες η Koenigsegg μοιράζεται στο Facebook διάφορες εκδόσεις του Regera, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί, μέσ

Koenigsegg Regera με ανθρακόνημα γυαλισμένο στο χέρι

    H Koenigsegg παρουσιάζει μια ειδική Regera που έχει την τεχνολογία “Koenigsegg Naked Carbon” – KNC για συντομία.

Ο σχεδιαστής της Koenigsegg μας δείχνει το spec του για την Regera

    Η επιλογή χρώματος και γενικότερα η εξατομίκευση ενός νέου αυτοκινήτου, δεν είναι κάτι απλό για τον υποψήφιο αγοραστή.