Όταν το Audi R8 ήταν η κεντρική ιδέα

Όταν το Audi R8 ήταν η κεντρική ιδέα

Όταν το Audi R8 ήταν η κεντρική ιδέα

    Η μαγιά ήταν ήδη έτοιμη και η Audi δεν κατέληξε τυχαία στο R8. Το 1991, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το πρωτότυπο Quattro Spyder που σχεδιαστικά ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Το QS είναι κεντρομήχανο, με σύστημα τετρακίνησης και αλουμινένιο σκελετό. Την ίδια συνταγή ακολούθησε και μετά από 15 χρόνια το εντυπωσιακό R8. Όσο για τον κινητήρα του, το πρωτότυπο εφοδιάζεται με έναν 2.8 V6 κινητήρα των 180 ίππων, ενώ το βάρος του -σύμφωνα με την Audi- είναι μόνο 1.100 κιλά.

    Αν και αρχικά μας μπέρδεψε το Spyder στον τίτλο του αυτοκινήτου, αλλά τελικά η σημασιολογία της λέξης παραμένει ίδια στη Γερμανία όπως και σε όλες τις υπόλοιπες χώρες. Το QS διαθέτει μια πανοραμική οροφή, η οποία μπορεί αποσπάται.

    Η γερμανική εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι το ξεχωριστό supercar θα περάσει στην παραγωγή και η τιμή του θα ήταν περίπου 100.000 μάρκα. Δυστυχώς όμως για αυτούς που ενδιαφέρθηκαν τότε, αφού η Audi άφησε στην άκρη το πρότζεκτ και ασχολήθηκε με άλλα δημιουργήματα της τότε εποχής(βλέπε Avus). Έτσι το Audi Quattro Spyder concept έμεινε στην ιστορία ως ένα έργο που δεν προχώρησε μέχρι το τέλος του, που είναι η παραγωγή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Tέρμα τα κουμπιά για το Audi A8.

    H ναυαρχίδα της Audi θα λανσάρει αρκετά πρωτοποριακά συστήματα, μεταξύ των οποίων και το νέο Virtual Dashboard που θα αναβα

875.000 αυτοκίνητά ανακαλεί η Audi

    Η Audi έκανε γνωστό σήμερα πως ανακαλεί 875.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη εξαιτίας του κινδύνου να προκληθεί πυρκαγιά λόγω προ

Audi R8 Final Fantasy XV αξίας ¤431.000 (Vid)

    Αυτό είναι το Audi R8 Final Fantasy XV, ένα μοναδικό R8 για την ιαπωνική αγορά που όπως καταλαβαίνεις και από την ονομασία